lameleyy's Twitter Account Picture

Analytics of 𝓴𝓲𝓵𝓮𝔂. ◟̽◞̽ (@lameleyy)'s Twitter Account

𝓴𝓲𝓵𝓮𝔂. ◟̽◞̽

3,810 Followers 1,834 Followings 20,179 Tweets

- 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘭𝘢𝘮𝘦, 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘪𝘳𝘦𝘥

Tracked since 15/02/2020. Last updated 25/02/2020.

52 Follower for a Like

0 Follower for a Retweet

Date Followers Followings Tweets Average Likes Average Retweet Engagement Rate
1. 25/02/2020 3,810 -7 1,834 -12 20,179 +22 72 +8 11,791 +6,864 646.91 % +376.51
2. 15/02/2020 3,817 -- 1,846 -- 20,157 -- 64 -- 4,927 -- 270.40 % --

Followers

Followings

Engagement Rates

Average Likes

Average Retweets

Followers Changes

RT @GiGiHadid: @jakepaul Lol cause he doesn’t care to hang w you and your embarrassing crew of YouTube groupies ..? Home alone with his bes…
137298 0
1d
aight so is anyone gonna tell me what i gotta do to get niall to follow me? 🤡
0 0
2d
old me really do be makin me feel some typa way and i’m here for it shit hits Different™
0 1
4d
aight
so what if i cried while watching the old me lyric video
that’s between myself and the tears on my laptop only 😤✌️
https://t.co/TzobDewmNl
aight so what if i cried while watching the old me lyric video that’s between myself and the tears on my laptop only 😤✌️ https://t.co/TzobDewmNl
0 1
4d
niall storm is officially my new favorite weather man 
ur weather man could never
#HeartbreakWeatherWatch
https://t.co/j8ktYzJ46Z
niall storm is officially my new favorite weather man ur weather man could never #HeartbreakWeatherWatch https://t.co/j8ktYzJ46Z
1 1
4d
niall is really out here making a whole ass show trailer just to release the names of the songs on heartbreak weather
name someone who does it better than him...
i’ll wait
#HeartbreakWeatherWatch https://t.co/Dh0gaHHBMq
niall is really out here making a whole ass show trailer just to release the names of the songs on heartbreak weather name someone who does it better than him... i’ll wait #HeartbreakWeatherWatch https://t.co/Dh0gaHHBMq
2 4
4d
RT @NiallOfficial: New album Heartbreak Weather is out March 13th... but #HeartbreakWeatherWatch begins February 28th so get ready. https:/…
19343 0
4d
@NiallOfficial I AM SO READY FOR MY SHIT TO GET WRECKED DURING THIS STORM HELL YEAH LETS GOOOOOOOO
0 0
5d
RT @harryzstan: harry fucking styles performing falling at the brits  https://t.co/Ts8yqsCJH5
RT @harryzstan: harry fucking styles performing falling at the brits https://t.co/Ts8yqsCJH5
3858 0
5d
sorry but lewis capaldi’s thank you speech will forever be the best the #BRITs will ever see
0 2
6d
if this isn’t a sign that the #nicetomeetyaworldtour is going to be the greatest thing this year then idk what is 😗✌️ https://t.co/lnjxexpE3J
if this isn’t a sign that the #nicetomeetyaworldtour is going to be the greatest thing this year then idk what is 😗✌️ https://t.co/lnjxexpE3J
1 0
6d
@LewisCapaldi very fucking proud of you 💖
0 0
6d
@LewisCapaldi LEWIS HOW PUMPED ARE YOY FOR THE BRITS
0 0
6d
@LewisCapaldi i dare u to give them to me
0 0
6d
@LewisCapaldi bet
0 0
6d
RT @LewisCapaldi: playing bars less than 3 years ago to a headline show at the O2 Arena in London!!!🎉 touring ‘Divinely Uninspired To A H…
4374 0
6d
RT @royalvauIt: rt for barricade at ur next concert! https://t.co/lMS12m4oQ9
RT @royalvauIt: rt for barricade at ur next concert! https://t.co/lMS12m4oQ9
21027 0
16h
ok but if niall doesn’t play mirrors during the #nicetomeetyaworldtour i might just cry
0 0
17h
i can already tell by #NoJudgement PALLOM and NTMY that heartbreak weather is going to slap
everyone say thank you niall for the album of the year 😎👍 https://t.co/qhUoTIpA4I
i can already tell by #NoJudgement PALLOM and NTMY that heartbreak weather is going to slap everyone say thank you niall for the album of the year 😎👍 https://t.co/qhUoTIpA4I
0 0
17h
niall really out here blessing us with only bangers and i am HERE for it
anyway continue to stream #NoJudgement PALLOM and NTMY 😌✌️ https://t.co/nd2rugKDCB
niall really out here blessing us with only bangers and i am HERE for it anyway continue to stream #NoJudgement PALLOM and NTMY 😌✌️ https://t.co/nd2rugKDCB
0 0
17h
wow niall!! i just heard this song for this first time ever! stream #NoJudgement 
thank you for introducing me to this amazing artist
how did you find out about them? https://t.co/F3T6dx3ny2
wow niall!! i just heard this song for this first time ever! stream #NoJudgement thank you for introducing me to this amazing artist how did you find out about them? https://t.co/F3T6dx3ny2
0 1
17h
@harrysmoncherie https://t.co/MnU9g3FMyK
@harrysmoncherie https://t.co/MnU9g3FMyK
0 0
1w
RT @byrunt: I’m so sorry but is it not so funny that our generation was soooo close to ending cigarette addiction and then within a year ne…
82150 0
1w
RT @70shoneyharry: y'all continue to say y'all skip "fine line" when the music production is so beautiful and it makes you feel a lot of th…
762 0
1w
RT @Harry_Styles: Happy Valentines Dayyyyyyy .xx
241950 0
1w
RT @endgamevalkyrie: you’re too young if you don’t know what happened here
78368 0
1w
@harryshemmoxo @NiallOfficial shh shh shh it’s fine it’s fine close enough
0 1
1w
@NiallOfficial i’ll be there front and center in nashville! cant wait 😎 https://t.co/7SgidYMvQ8
1 1
1w
RT @hesodior: https://t.co/WqNN8374dj
RT @hesodior: https://t.co/WqNN8374dj
213 0
1w
happy valentine’s day to niall horan and niall horan only 😤
0 1
1w
@SHESOG0LDEN not even disappointed that i went to check
0 1
1w
I KNEW THIS BITCH WASNT DEAD I AM SO EXCTIED SHIT https://t.co/zag17wCTzs
0 3
1w
@Carly61643298 @NiallOfficial it’s gonna be so amazing!!!!
0 1
1w
@harryshemmoxo @NiallOfficial IM FUCKING RDMSKXLX
0 1
1w
@hesbroadway @NiallOfficial ahhhh it’s going to be so amazing
0 0
1w
@teaganwarrenn @NiallOfficial SHIT ME TOO
0 1
1w
IM SHKAING I DIDNT ACTUALLY RHINK HE WOULD RETWEET ME
0 5
1w
NIALL FUCKIGN RETWEED ME
0 4
1w
NIALLL NDKZCNSKXK
0 3
1w
@teaganwarrenn @NiallOfficial OH MY GOD YES
0 1
1w
nashville isn’t ready for us 😎
cant wait to jam to #NoJudgement with ya niall!!! https://t.co/y5p565FTbr
nashville isn’t ready for us 😎 cant wait to jam to #NoJudgement with ya niall!!! https://t.co/y5p565FTbr
251 3580
1w
i wish april would get here sooner :(
can wait to rock out to all the new bops coming on heartbreak weather with ya in nashville niall
it’s gonna be sick!
@NiallOfficial https://t.co/XtvLfKyXpF
i wish april would get here sooner :( can wait to rock out to all the new bops coming on heartbreak weather with ya in nashville niall it’s gonna be sick! @NiallOfficial https://t.co/XtvLfKyXpF
0 1
1w
ok but i need to know where niall got these pants bc they’re stylin 😎 https://t.co/IYGJR0k8Vm
ok but i need to know where niall got these pants bc they’re stylin 😎 https://t.co/IYGJR0k8Vm
0 0
1w
@NiallOfficial jamming #NoJudgement got me through going to the gym today.
Thank you for this bop 😌👏 https://t.co/5oEVPlLj9h
@NiallOfficial jamming #NoJudgement got me through going to the gym today. Thank you for this bop 😌👏 https://t.co/5oEVPlLj9h
0 0
1w
@NiallOfficial Niall I cant wait to see you in Nashville!!!
Front row let’s goooooo baby!!!!!! https://t.co/5UefYXOSUD
@NiallOfficial Niall I cant wait to see you in Nashville!!! Front row let’s goooooo baby!!!!!! https://t.co/5UefYXOSUD
0 0
1w
she’s the biggest harry stan our there, sorry @SiriusXMHits1 https://t.co/DDuyfLZsOI
she’s the biggest harry stan our there, sorry @SiriusXMHits1 https://t.co/DDuyfLZsOI
0 1
1w
☀️ https://t.co/Hav09bur4x
☀️ https://t.co/Hav09bur4x
0 0
1w
☀️ https://t.co/d6N6IqGDoZ
☀️ https://t.co/d6N6IqGDoZ
0 0
1w
was this thread just an excuse for me to post my favorite pictures of louis smiling? yes. yes it was.
0 0
1w
☀️ https://t.co/NQtRReuuKs
☀️ https://t.co/NQtRReuuKs
0 0
1w